مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-08سياسي

وظایف دستگاه ها برای کنگره شهدا عملیاتی تهیه شود


در راستای برگزاری کنگره 3535 شهید استان باید وظایف دستگاه ها به صورت چک لیستی مشخص و عملیاتی شود.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: در راستای برگزاری کنگره 3535 شهید استان باید وظایف دستگاه ها به صورت چک لیستی مشخص و عملیاتی شود.

فتح الله حقیقی شامگاه دیروز (17 اسفندماه) در جلسه ستاد کنگره 3535 شهید استان زنجان ضمن تاکید بر ورود جدی و عملیاتی توسط دستگاه ها برای برگزاری این کنگره، اظهار کرد: در حال حاضر در رابطه با برگزاری کنگره نباید توصیفی عمل کرد، بلکه کاملاً باید به صورت عملیاتی ورود کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه وظایف دستگاه ها باید به صورت چک لیستی تهیه و عملیاتی و در زمان مشخص نتیجه آن ابلاغ شود، تصریح کرد: اگر به صورت چک لیستی عمل نکنیم به مشکل برخواهیم خورد؛ چراکه با تهیه چک لیست به صورت هدفمند پیش خواهیم رفت.

حقیقی با اشاره به تشکیل 22 کمیته در راستای کمک به برگزاری کنگره 3535 شهید استان، تاکید کرد: باید یک کمیته دیگر به نام کمیته مشارکت به این تعداد کمیته اضافه شود تا همه دستگاه ها در انجام وظایف تعیین شده شرکت کرده و عمل کنند.

در ادامه این جلسه، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با اشاره به برگزاری این کنگره در سال جدید، با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: اگر پیام رسانان واقعه کربلا در آن زمان نبودند، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظایف دستگاه ها برای کنگره شهدا عملیاتی تهیه شود

وظایف دستگاه ها برای کنگره شهدا عملیاتی تهیه شود