مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-08اقتصادي

طرح زندگی بخشی به رود دره فرحزاد اجرا می شود


مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی درباره اجرای طرح زندگی بخشی به رود دره فرحزاد گفت: امیدواریم تا اردیبهشت سال آینده سرمایه گذار طرح جلب و اقداماتی نظیر تملک باقی مانده املاک معارض و اقدامات اجرایی دیگر تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، شکرالله بنار مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری خیلی جدی فرایند های اجرای طرح را تسریع بخشیده تا ضوابط و میزان و زمان بندی اجرای طرح مشخص شود.

وی ابراز امیدواری کرد که تا اوایل اردیبهشت سال 1400 فرایند اعلام فراخوان برای جذب سرمایه گذار فراهم شود تا از این طریق سازمان سرمایه گذاری نسبت به جلب سرمایه گذار اقدام نماید.

بنار همچنین تاکید که با انتخاب سرمایه گذار، تملک باقی مانده املاک معارض چه از طریق سرمایه گذار مشارکتی و یا از طریق سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران صورت گیرد.

در این جلسه همچنین محمود کلهری شهردار منطقه 5 گزارشی از وضعیت منطقه فرحزاد و ضرورت بهره مندی ساکنین از حق انتفاع توسعه طرح ارائه داد و تاکید کرد: مردم این مکان هم باید از توسعه ایجاد شده منتفع شوند و اجرای این طرح نباید یک بعدی باشد.

وی افزود: مشکلات ساخت و ساز و مشاغل مزاحم و همچنین تملک باقیمانده املاک معارض باید در طرح دیده شود چرا که وقتی محدودیتی برای مردم ایجاد می کنیم باید روش های جبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زندگی بخشی به رود دره فرحزاد اجرا می شود

طرح زندگی بخشی به رود دره فرحزاد اجرا می شود