مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-08ورزشي

جزییات نحوه باز شدن پنجره پرسپولیس/ قوانین فیفا زیر پا گذاشته شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اعلام رسمی خبر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس موجب تعجب بسیاری از هواداران رقبای آنها و مهم تر بازیکنان سابق این باشگاه شد چراکه آنها تاکید داشتند چطور با وجود عدم پرداخت مطالبات شان توسط سرخ پوشان، - فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس برخی تیم های بدهکار لیگ برتر را به شکل مشروط باز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اعلام رسمی خبر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس موجب تعجب بسیاری از هواداران رقبای آنها و مهم تر بازیکنان سابق این باشگاه شد چراکه آنها تاکید داشتند چطور با وجود عدم پرداخت مطالبات شان توسط سرخ پوشان، این اتفاق رخ داده است.

اما با بررسی دقیق تر مشخص می شود که این اتفاق تنها شامل حال پرسپولیس نشده و بسیاری از تیم های لیگ برتری که بدهکار هستند، می توانند طی فرآیند مشخص و دریافت تاییدیه از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کرده و قراردادهایشان را ثبت کنند.

جمشید نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص چگونگی باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی پرسپولیس اظهار کرد: برای احکامی که در نزدیکی بسته شدن هر پنجره نقل و انتقالات می آید، فیفا این رویه را دارد تا محرومیت را با تعهد کتبی و به مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نحوه باز شدن پنجره پرسپولیس/ قوانین فیفا زیر پا گذاشته شد؟

جزییات نحوه باز شدن پنجره پرسپولیس/ قوانین فیفا زیر پا گذاشته شد؟