مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-08اقتصادي

توزیع 34 هزار تن کودشیمیایی در گیلان


رییس جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به تهیه نهاده های دامی و کشاورزی از ابتدای فصل زمستان گفت: تاکنون 24 هزار هکتار کودشیمیایی توسط شرکت خدمات حمایتی و 10 هزار تن توسط سازمان تعاون روستایی تأمین و وارد استان شده و به همین نسبت توزیع کود به موقع در بین شالی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مسعود الماسی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه انجام فرآیند شخم زمستانه منجر به افزایش بهره وری زمین های شالیزاری می شود، اظهار کرد: هرساله با نزدیک شدن به فصل زراعی مراحل انجام شخم زمستانه آغاز و بر اساس آمار تاکنون 35 درصد از اراضی شالیزاری گیلان زیر شخم زمستانه رفته که به نسبت سال گذشته با توجه به کاهش نزولات آسمانی با کاهش مواجه بودیم.

وی با اشاره به تهیه نهاده های دامی و کشاورزی از ابتدای فصل زمستان توسط جهاد کشاورزی گفت: نیاز مصرفی استان به کود 65 هزار تن بوده که تاکنون 24 هزار هکتار کودشیمیایی توسط شرکت خدمات حمایتی و 10 هزار تن توسط سازمان تعاون روستایی تأمین و وارد استان شده و به همین نسبت توزیع کود به موقع در بین شالی کاران و کشاورزان انجام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اذعان به اینکه رغبت شالی کاران به تهیه کودهای شیمیایی به نسبت سال گذشته با افزایش مواجه بوده است، تصریح کرد: امسال به دلیل افزایش قیمت کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 34 هزار تن کودشیمیایی در گیلان

توزیع 34 هزار تن کودشیمیایی در گیلان