مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-08اجتماعي

واگذاری کفالت درختان به اردکانی ها با طرح «یادکاشت»


اردکانی ها با اجرای طرحی به نام «یادکاشت» به مناسبت هفته منابع طبیعی برای ماندگاری درخت و زندگی اقدام می کنند.

- ایسنا/یزد اردکانی ها با اجرای طرحی به نام یادکاشت  به مناسبت هفته منابع طبیعی برای ماندگاری درخت و زندگی اقدام می کنند.

مصطفی پوردهقان شهردار اردکان کاشت درخت را یکی از بهترین کارهای خیر و اثر گذار عنوان کرد و افزود: شهر بدون درخت، شهری بدون روح است که با کاشتن و پرورش دادن درخت، سبزی و خرمی، لطافت و آسایش و آرامش مردم را به همراه خواهد داشت.

وی به نقش بی بدیل شهرداری در حوزه فضای سبز اشاره و بیان کرد: شهرداری با ایجاد پارک ها و بوستان ها سالیانه چند میلیارد تومان هزینه کاشت و نگهداری فضای سبز شهری کرده که امیدواریم با طرح یاد کاشت درخت و مشارکت شهروندان با توسعه فضای سبز در جهت کاهش آلودگی های موجود گام موثری برداریم.

شهردار گفت: طرح یادکاشت درخت با نظارت شهرداری و گونه نهال نیز ازبین نهال های مورد تایید و مثمر و تایید فضای سبز شهرداری است و هزینه های مربوط به خرید، کاشت و نگهداری، سمپاشی و کود دهی به عهده فرد ثبت نام کننده است.

ژامک طباطبایی مجری این طرح و پیشنهاد دهنده یادکاشت به شهرداری اردکان در این خصوص، گفت: در طرح یادکاشت زنده نگه داشتن یاد شهروندان از بدو تولد تا حتی بعد از دوران زندگی با زنده نگه داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری کفالت درختان به اردکانی ها با طرح «یادکاشت»

واگذاری کفالت درختان به اردکانی ها با طرح «یادکاشت»