مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-08سياسي

آزادی 12 زندانی در اردبیل توسط خواننده موسیقی پاپ


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: یکی از چهره های سرشناس عرصه موسیقی کشور با اهدای مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال زمینه آزادی 12 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی را فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، کریم الله محبوبی روز دوشنبه در این زمینه اظهار کرد: محسن چاووشی، خواننده موسیقی پاپ که همواره در زمینه انجام کارهای خیر و کمک به انسان های نیازمند پیشگام بوده است، در آستانه فرا رسیدن سال نو با مشارکت ستاد دیه استان به یاری زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد و مالی اردبیل آمد.

وی افزود: مبلغ محکومیت این زندانیان هشت میلیارد و 700 میلیون ریال بود که مبلغ یک میلیارد و 950 میلیون ریال گذشت شکات، 188 میلیون و 330 هزار ریال آورده مددجویان، چهار میلیارد و 467 میلیون ریال پذیرش اعسار دادگستری، 890 میلیون ریال کمک ستاد دیه و یک میلیارد و 200 میلیون ریال نیز با جلب مشارکت مردمی و خیران در شبکه های اجتماعی از سوی محسن چاووشی تامین شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به بازگشت 12 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد و مالی به کانون گرم خانواده، بیان کرد: این مهم از برکات جامعه اسلامی است که افرادی حاضر هستند از مال و آبروی خود هزینه کنند تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 12 زندانی در اردبیل توسط خواننده موسیقی پاپ

آزادی 12 زندانی در اردبیل توسط خواننده موسیقی پاپ