مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-08سياسي

سیب و انگور سی سخت قابلیت صادرات دارد/ارزآوری گیاهان دارویی منطقه


در بخش کشاورزی سیب و انگور سی سخت قابلیت صادرات دارد و در صورت فرآوری، ارزآوری گیاهان دارویی این شهرستان، چندین برابر نفت است.

- یاسوج- امام جمعه شهر سی سخت گفت: در بخش کشاورزی سیب و انگور سی سخت قابلیت صادرات دارد و در صورت فرآوری، ارزآوری گیاهان دارویی این شهرستان، چندین برابر نفت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مصباح نژاد شامگاه یکشنبه در سی سخت در نشست با نمایندگان ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان های اصفهان، فارس و چهارمحال بختیاری افزود: در این زلزله 106 میلیارد تومان طبق برآوردها به بخش کشاورزی در شهرستان دنا خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه 1200 منزل مسکونی خسارت 100 درصدی دیده اند، گفت: میزان خسارت وارد شده به این شهرستان در بخش های مختلف، به طور کامل برآورد نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین مصباح نژاد با بیان اینکه اولویت اساسی در شهر سی سخت بازسازی فنی و کارشناسی شده منازل تخریب شده است، تاکید کرد: باید با تکیه بر مدیریت و عملکرد جهادی به زندگی مردم زلزله زده شهر سی سخت کمک کنیم و زندگی اغلب مردم در این شهرستان بر مدار کشاورزی بوده و ما تقاضا داریم که در پرداخت تسهیلات پرداختی در گذشته و استمهال این تسهیلات به کشاورزان منطقه کمک ویژه ای لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیب و انگور سی سخت قابلیت صادرات دارد/ارزآوری گیاهان دارویی منطقه

سیب و انگور سی سخت قابلیت صادرات دارد/ارزآوری گیاهان دارویی منطقه