مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-08سياسي

قطار انتصابات در استانداری خوزستان در کدام ایستگاه توقف می کند؟


با توجه به نزدیک شدن انتخابات و پایان دولت، احتمال می رفت استاندار خوزستان کمتر به ترکیب مدیران موجود در استانداری دست بزند اما چندین انتصاب اخیر نشان داد موج تغییرات همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پس از انتخاب  به عنوان رییس ستاد انتخابات خوزستان و شهاب رزمی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات منصوب شدند.

همچنین سعید رضوانی به عنوان عضو و رییس کمیته اطلاع رسانی، محسن قارونی به عنوان عضو و رییس کمیته مالی و پشتیبانی، خسرو پیرهادی را به عنوان عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات، ناظم ثبوتی را به عنوان عضو و رییس کمیته حقوقی ستاد انتخابات، محسن سزاری را به عنوان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و مصطفی امانی پور را به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

پس از آن پروانه ولوی تودیع  و محسن قارونی به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان منصوب شد و آرش قنبری به عنوان مدیر کل اداری و مالی جدید جایگزین محسن قارونی شد.

  در ادامه این انتصابات برخی از اعضای ستاد انتخابات بعد از چند روز از انتصابشان تغییر کردند؛ رضا نجاتی مدیرکل قبلی حوزه استاندار  به عنوان مدیرکل بازرسی، حقوقی و ارزشیابی ، علیرضا کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار انتصابات در استانداری خوزستان در کدام ایستگاه توقف می کند؟

قطار انتصابات در استانداری خوزستان در کدام ایستگاه توقف می کند؟