مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-08پزشكي

حال عمومی پزشک گنابادی دریافت کننده واکسن کرونا خوب است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: حال عمومی پزشک گنابادی که بعد از دریافت واکسن کرونا دچار عوارض گوارشی شده و در بیمارستان بستری شد، خوب است.

- جواد باذلی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: : پزشک گنابادی که در تاریخ 10 اسفند ماه واکسن اسپوتنیک دریافت کرده بود پس از تزریق واکسن دچار عوارض گوارشی شده و با علائم گوارشی و وجود خون در مدفوع به بیمارستان مراجعه کرده که با دستور پزشک متخصص به مدت 48 ساعت در بیمارستان بستری شد.

وی اظهار کرد: این پزشک متخصص پس از طی مراحل درمانی در تاریخ 14 اسفندماه از بیمارستان مرخص شده است و خوشبختانه حال عمومی وی خوب است و در حال حاضر مشکل خاصی ندارد.

باذلی ادامه داد: با توجه به سن بالا و ابتلای ایشان به بیماری دیابت، به طور یقین نمی توان این عوارض را به واکسن نسبت داد و از طرفی با توجه به این که هر دارو و هر واکسنی علائم و عوارضی را در بدن فرد ایجاد می کند به طور یقین نیز نمی توان گفت که این عواض مربوط به واکسن نبوده است و این موضوع توسط متخصصان ما در حال بررسی است.

وی تأکید کرد: هر واکسن و دارویی دارای علائم و عوارضی است اما نوع علائم و شدت آن بستگی تام به خود فرد دارد و با توجه به فیزیولوژی متفاوت افراد و این که فرد بیماری زمینه ای و یا مشکل خاصی داشته یا نداشته باشد نوع و شدت بروز این علائم و عوارض متفاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال عمومی پزشک گنابادی دریافت کننده واکسن کرونا خوب است

حال عمومی پزشک گنابادی دریافت کننده واکسن کرونا خوب است