مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-08پزشكي

کرونا هنوز داروی قطعی ندارد/ رنگ بندی جدید شهرها به زودی اعلام می شود


بیماری کرونا هنوز درمان قطعی ندارد و برای درمان بیماران از روش های درمانی موجود در پروتکل وزارت بهداشت استفاده می شود.

- مسعود مردانی متخصص بیماری های عفونی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره روش های درمان ی توضیح داد: روش های درمان و پیشگیری کرونای انگلیسی مانند کرونای معمولی است و این بیماری قدرت سرایت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا هنوز دارو و درمان مشخصی ندارد برای مبتلایان به ویروس جهش یافته هم همچنان از داروهای ثبت شده در پروتکل درمانی استفاده می شود اظهار داشت: درباره مدت زمان ناقل بودن افراد در کرونای انگلیسی اطلاعات دقیقی وجود ندارد و برخی از اخباری که در مورد نوع جهش یافته کرونا در فضای مجازی آمده خیلی دقیق و علمی نیست.

وی اظهار داشت: برخی از همکاران ما مواردی از درگیری کودکان با ویروس کرونا انگلیسی را در استان خوزستان مشاهده کرده اند لذا باید بیش از پیش مراقب کودکان بود.

عضو کمیته علمی کرونا با اشاره به اینکه هنوز در کمیته کشوری در مورد رنگ بندی شهرها به منظور  مسافرت مردم صحبتی نشده است، گفت: با توجه به اینکه در ماه اسفند هستیم و نزدیک عید نوروز، مردم نباید شرایط را عادی بدانند و فقط خریدهای ضروری را انجام دهند، ستاد کرونا طی روزهای آتی رنگ بندی جدید شهرها را به منظور اعمال محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا هنوز داروی قطعی ندارد/ رنگ بندی جدید شهرها به زودی اعلام می شود

کرونا هنوز داروی قطعی ندارد/ رنگ بندی جدید شهرها به زودی اعلام می شود