مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 04:102021-03-08بين الملل

آمادگی روسیه برای احیای برجام


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین برای همکاری با شرکت کنندگان در برجام به منظور احیای این توافق اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین شامگاه یکشنبه خطاب به دفتر نمایندگی آمریکا در وین در توییتی نوشت: شرکای آمریکایی خوش آمدید، روسیه برای همکاری با همه شرکت کنندگان برجام برای احیای هرچه سریعتر توافقنامه هسته ای آمادگی دارد.

این توییت در واکنش به توییت دفتر نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در وین نوشته شد که در آن گفته شده بود: ایالات متحده آمریکا در هماهنگی نزدیک با شرکا و متحدان خود آماده از سرگیری تلاش های دیپلماتیک سازنده برای دستیابی به بازگشت متقابل به اجرای برجام است که دستاورد کلیدی دیپلماسی چندجانبه محسوب می شود.

میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین، روز یکشنبه در توییت دیگری انصراف تروییکای اروپایی از ارائه پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را اقدامی منطقی و چیره شدن عقل سلیم خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در توییتی نوشت: در محیط پیرامونی، اطلاعات منفی زیادی منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی روسیه برای احیای برجام

آمادگی روسیه برای احیای برجام