مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 03:052021-03-07سياسي

تیغ تحریم در حال کُند شدن است و FATF می تواند مجددا تیغش را تیز کند


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه به تاخیر انداختن تعیین تکلیف لوایح FATF بازی در پازل کسانی است که هشت سال حل مشکلات کشور را به خارج گره زده اند، - روح الله ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: به تاخیر انداختن تعیین تکلیف لوایح FATF بازی در پازل کسانی است که هشت سال حل مشکلات کشور را به خارج گره زده اند.

ایزدخواه با تاکید بر اینکه در اظهارات مقامات دولتی تناقضات جدی در مورد FATF دیده می شود، ادامه داد: مسئولین می گویند FATF برای روابط خارجی بانکی یک ضرورت است، اما وقتی می گوییم تضمین بدهید که با اجرای خواسته های FATF مشکلات روابط بانکی حل می شود، می گویند ما نمی توانیم تضمین کنیم.

در شرایطی که به اعتراف خود دولتمردان محدودیت تحریم ها به مراتب شدیدتر و بیشتر از FATF است، چگونه می گویند که FATF برای اقتصاد کشور یک ضرورت است؟! ایزدخواه با اشاره به اینکه درون زایی برای کشور ضرورت دارد نه نگاه به بیرون، اظهار داشت: ما برای تامین نیازهای دفاعی و امنیتی خود عضو کنوانسیون های خارجی نشدیم، بلکه به ظرفیت های داخلی خود تکیه کردیم.

هر جا به ظرفیت های داخلی خودمان تکیه کردیم توانستیم چالش ها را برطرف کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: اینکه گفته می شود چرا همه کشورها به فلان کنوانسیون پیوسته اند ولی ما نپیوسته ایم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیغ تحریم در حال کُند شدن است و FATF می تواند مجددا تیغش را تیز کند

تیغ تحریم در حال کُند شدن است و FATF می تواند مجددا تیغش را تیز کند