مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 23:202021-03-07اجتماعي

ورزش دانش آموزی با چاشنی خلاقیت در اسفند کرونایی


در روزهایی که کرونا موجب شده است تا دانش آموزان در قرنطینه خانگی، اضافه وزن پیدا کنند، مسابقات ورزش دانش آموزی آن هم در فضای مجازی، پویایی و تحرک را به محصلان هدیه داده است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: در خانه ماندن در روزهای در این خصوص اعلام کرد: متأسفانه 30.

1 درصد دانش آموزان دارای اضافه وزن و چاقی هستند که نشان می د هد نسبت به پیمایش کاسپین که در سال 95 منتشر شد دانش آموزان 8 درصد اضافه وزن پیدا کردند که عمده دلیل آن، قرنطینه خانگی، بی تحرکی، ماندن افراد در خانه، تعطیلی مدارس و ریزه خواری است.

این موضوع باعث شد که فدراسیون ورزش دانش آموزی به فکر چاره افتاد؛ همین شد که مسابقات مجازی ورزش دانش آموزی طراحی شد و این مسابقات در دو رشته طناب زنی و فوتسال برای اولین بار در سطح کشور طراحی و اجرا شد.

* استقبال دانش آموزان از مسابقات مجازی ورزش شاید اولین سؤال که مطرح شود این باشد که مگر می شود مسابقه ورزش مجازی باشد؟ اما فدراسیون ورزش دانش آموزی با در نظر گرفتن تکنیک ها و برنامه هایی، این موضوع را شدنی کرده است.

  فروزان کاکاوند سرپرست فنی مسابقات مجازی فوتسال دانش آموزان در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه برگزاری این مسابقات اولین دوره بود و چنین رویدادی در سطح جهان نداشتیم، واقعاً به عوامل اجرایی دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش دانش آموزی با چاشنی خلاقیت در اسفند کرونایی

ورزش دانش آموزی با چاشنی خلاقیت در اسفند کرونایی