مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 23:202021-03-07پزشكي

حبر خوش دکتر زالی درباره تولید واکسن ایرانی کرونا


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: سطح بالایی از تنوع در سبد تولید واکسن داخلی کرونا مراحل تولید وعرضه به بازار را طی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا زالی روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی و بررسی شرایط تولید و واردات واکسن کرونا که با حضور اعضای شورای فرماندهی ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: در سالی که گذشت استان تهران کانون اصلی ارایه خدمت به مبتلایان کووید19 را درکارنامه خود به ثبت رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وی با اشاره به حجم بالای خدمات بهداشتی و درمانی در کلان شهر تهران افزود: تهران بیشترین نیاز به واکسن کووید را دارد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از فعالیت بالاترین گروه ارائه دهندگان خدمت در تهران خبر داد و تاکید کرد: تا به امروز بالغ بر 192 هزار نفر با تشخیص قطعی یا محتمل بر کرونا در 138 بیمارستان پایتخت بستری و از خدمات بیمارستانی استفاده کرده اند.

زالی با اشاره به مراجعه بیش از یک میلیون و 20 هزار مراجعه درمانی به بیمارستان های استان تهران به صورت سرپایی با علایم کرونا گفت: میانگین افرادی که به مراکز جامع سلامت با علایم قطعی و یا مشکوک به کرونا مراجعه کرده اند نیز بالغ بر 980 هزار نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبر خوش دکتر زالی درباره تولید واکسن ایرانی کرونا

حبر خوش دکتر زالی درباره تولید واکسن ایرانی کرونا