مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 23:152021-03-07سياسي

«لایحه نظام رتبه بندی حرفه ای معلمان» تصویب شد


هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهور، «لایحه نظام رتبه بندی حرفه ای معلمان» را تصویب کرد تا برای سیر مراحل قانونی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، توسعه مستمر و نظام مند صلاحیت های تخصصی، حرفه ای و تربیتی، افزایش کیفیت عملکرد معلمان و استقرار نظام پرداخت براساس تخصص، شایستگی ها و عملکرد رقابتی، از اهداف این لایحه است.

تصویب آیین نامه احداث واحد های میان دستی و پایین دستی پتروشیمی برای انتقال پروپیلن تولیدی به داخل کشورهیات وزیران همچنین با هدف ایجاد زیر ساخت های لازم برای رفع نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی، ایجاد اشتغال پایدار و با رویکرد آمایش سرزمینی از طریق اجرای طرح های پیشران این صنعت با تاکید بر تکمیل زنجیره ارزش متانول/ پروپیلن.

آیین نامه احداث واحد های میان دستی و پایین دستی پتروشیمی با سرمایه گذاری بخش خصوصی، تعاونی برای انتقال پروپیلن تولیدی به داخل کشور با رویکرد آمایش سرزمینی و ایجاد اشتغال پایدار را به تصویب رساند.

مطابق این آیین نامه و نظر به اهمیت تولید پروپیلن و بهره برداری از متانول مازاد تولید در کشور و به منظور تبدیل متانول به پروپیلن و با هدف انتقال پروپیلن تولیدی به داخل کشور با اولویت رفع نیاز داخلی و کاهش واردات مشتقات آن، شرکت ملی صنایع پتروشیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لایحه نظام رتبه بندی حرفه ای معلمان» تصویب شد

«لایحه نظام رتبه بندی حرفه ای معلمان» تصویب شد