مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 22:552021-03-07اقتصادي

در هیچ نقطه ای از کشور، کاهش قیمت مسکن رخ نداده است


دبیر کانون سراسری انبوه سازان کشور گفت: تاکنون در هیچ نقطه ای از کشور، کاهش قیمت مسکن رخ نداده است و اگر با ابزارهای رسانه ای بخواهیم قیمت مسکن را به صورت کاذب، - ایسنا/خوزستان دبیر کانون سراسری انبوه سازان کشور گفت: تاکنون در هیچ نقطه ای از کشور، کاهش قیمت مسکن رخ نداده است و اگر با ابزارهای رسانه ای بخواهیم قیمت مسکن را به صورت کاذب، کاهشی نشان دهیم، سرانجام خوبی نخواهد داشت و تبعات بسیار سنگینی برای این بازار خواهد داشت.

فرشید پورحاجت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اظهار نظر صنف مشاورین املاک مبنی بر کاهش قیمت مسکن در اهواز اظهار کرد: نوع فعالیت مشاورین املاک در حوزه مسکن، دلالی است.

متاسفانه در کشور، نظام حرفه ای برای خرید و فروش مسکن ایجاد نشده است و اتحادیه مشاورین املاک، هیچ برنامه مشخصی برای حرفه ای شدن نظام خرید و فروش املاک در کشور نداشته است.

وی افزود: مشاورین املاک، رنج و مشقت تولید مسکن را نچشیده اند و انتظار دارند قیمت مسکن شکسته شود آن هم در شرایطی که اقتصاد مسکن، تاب آوری لازم برای مواجه شدن با این موضوع را ندارد.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان کشور گفت: شرایطی که در بازار مسکن به وجود آمده است، عرصه را بر دلالان این حوزه تنگ کرده است و آن ها تمایل دارند با ابزارهای رسانه ای، برای کاهش قیمت مسکن تلاش کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هیچ نقطه ای از کشور، کاهش قیمت مسکن رخ نداده است

در هیچ نقطه ای از کشور، کاهش قیمت مسکن رخ نداده است