مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 22:202021-03-07اجتماعي

فرمانده ناجا از کارکنان پاسگاه های انتظامی زاهدان قدردانی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در این پیام با گرامی داشت یاد و خاطره شهید والامقام ستوان سوم مجید رجایی و تجلیل از جانفشانی های فداکارانه جانباز ستوان دوم محمد دهقانی ، - فرمانده نیروی انتظامی در پیامی از رشادت کارکنان پاسگاه های انتظامی کورین ، قلعه بید و شورو شهرستان زاهدان در مقابل اشرار قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در این پیام با گرامی داشت یاد و خاطره شهید والامقام ستوان سوم مجید رجایی و تجلیل از جانفشانی های فداکارانه جانباز ستوان دوم محمد دهقانی ، از رشادت و ایثارگری کارکنان پاسگاه های انتظامی کورین ، قلعه بید و شورو در مقابل هجمه اشرار قدردانی کرد.

چندی پیش عده ای از اشرار مسلح با سر و صورتی پوشیده قصد حمله به پاسگاه انتظامی کورین شهرستان زاهدان را داشته و با مأموران درگیر شدند.

تیراندازی افراد مسلح به سمت مأموران انتظامی موجب شد یکی از کارکنان غیور نیروی انتظامی به نام ستوان سوم مجید رجایی به درجه رفیع شهادت و یکی دیگر از مأموران انتظامی به نام ستوان دوم محمد دهقانی به درجه جانبازی نائل آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا از کارکنان پاسگاه های انتظامی زاهدان قدردانی کرد

فرمانده ناجا از کارکنان پاسگاه های انتظامی زاهدان قدردانی کرد