مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 21:002021-03-07اجتماعي

توزیع 60 هزار تبلت بین محصلان مناطق محروم در طرح نذر هوشمند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کرونا موجب شد که آموزش دانش آموزان از کلاس درس و مدرسه به فضای مجازی و منزل منتقل شود؛ تا قبل از کرونا، - رییس سازمان بسیج دانش آموزی از توزیع بیش از 60 هزار تبلت و تلفن همراه بین دانش آموزان در طرح نذر هوشمند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، کرونا موجب شد که آموزش دانش آموزان از کلاس درس و مدرسه به فضای مجازی و منزل منتقل شود؛ تا قبل از کرونا، اینکه دانش آموزان تلفن همراه داشته باشند، اتفاق خوبی نبود و نگرانی ها از اینکه بچه ها وقت خود را در فضای مجازی بگذرانند، وجود داشت.

در آن دوره، هیچکس به دنبال اینکه برای دانش آموزان تبلت و موبایل تهیه کند، نبود و اصلا چنین چیزی در فکر هم نمی گنجید که روزی همه دست به هم دهند تا به دانش آموزانی که تلفن و تبلت ندارند، کمک کنند اما کرونا، زیست بوم جدیدی ایجاد کرد که تبلت به مدرسه تبدیل شد و ابزار درس خواندن بچه مدرسه ای ها شد.

همین موضوع باعث شد که نهادها و گروه های مختلف دست به دست دهم دهند تا هیچ دانش آموزی از تحصیل عقب نماند؛ بسیج دانش آموزی هم طرح نذر هوشمند را راه اندازی کرد.

مجتبی باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره نذر هوشمند، اظهار کرد: تاکنون بیش از 60 هزار تبلت و تلفن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 60 هزار تبلت بین محصلان مناطق محروم در طرح نذر هوشمند

توزیع 60 هزار تبلت بین محصلان مناطق محروم در طرح نذر هوشمند