مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 20:252021-03-07سياسي

هوپو آکادمی افتتاح می شود


برای اولین بار در تاریخ صنعت آرایشی و زیبایی کشور، طی مراسمی رسمی، هوپو آکادمی، نخستین آکادمی حرفه ای و تخصصی آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر در صنعت زیبایی و آرایشگری ایران 21 اسفند ماه 1399 افتتاح می شود.

- در این مراسم که روز پنج شنبه 21 اسفند ماه از ساعت 15 تا 17 و هم زمان با مبعث پیامبر اسلام (س) و در آستانه ی نوروز باستانی، با حضور جمعی از متخصصین آرایشی و بهداشتی و دست اندرکاران صنعت آرایش و زیبایی کشور در مجموعه دهکده سبز باشگاه انقلاب افتتاح می شود، دوره های آموزشی هوپو آکادمی نیز رسما شروع به کار خواهد کرد.

طی این رویداد، هوپو آکادمی به عنوان یک برند زیرمجموعه ی برند هوپو ، اولین برند فرانچایز زیبایی و سبک زندگی آقایان و در راستای اهتمام این برند به آموزش نیروهای آموزش دیده و کارورزیده در حوزه زیبایی، آرایشگری، گریم، پروتز مو، پوست و ناخن، فعالیت آموزشی خود را به طور رسمی آغاز می کند.

با شروع فعالیت های آکادمی هوپو، این برند با همکاری دانشگاه جامع علمی و کاربردی اقدام به تربیت نیروی انسانی حرفه ای در قالب استانداردهای آموزشی روز دنیا کرده و در پایان دوره به هنرجویان، گواهی نامه ی مشترک هوپو آکادمی و دانشگاه علمی کاربردی اعطا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوپو آکادمی افتتاح می شود

هوپو آکادمی افتتاح می شود