مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 20:202021-03-07سياسي

سکولار های ایرانی ومرجعیت نجف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگررسانه های خبرگزاری دانشجو، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در یادداشتی در این روزنامه تحت عنوان سکولار های ایرانی ومرجعیت نجف نوشت: - مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه هیچ کس تاکنون نشنیده است که آیت الله سیستانی با تشکیل مردم سالاری دینی در ایران مخالفت داشته باشند یا به اندیشه سیاسی امام تعرض و انتقاد کنند، نوشت: همانگونه که از ایشان ندیده ایم بر تشکیل نظام دینی در عراق اصرار ورزد، مشاهده نشده است که روی سکولار ها و غربگرا های ایرانی و عراقی حساب ویژه باز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگررسانه های خبرگزاری دانشجو، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در یادداشتی در این روزنامه تحت عنوان سکولار های ایرانی ومرجعیت نجف نوشت: آیت الله العظمی سیستانی از جهت هویت ملی یک ایرانی است، در عین حال فقاهت و مرجعیت تشیع فاقد مرز و جغرافیاست.

نه آیت الله سیستانی حصر در جغرافیای عراق است و نه مراجع قم حصر در فلات ایران.

هیچ کس تاکنون نشنیده است که آیت الله سیستانی با تشکیل مردم سالاری دینی در ایران مخالفت داشته باشند یا به اندیشه سیاسی امام تعرض و انتقاد کنند.

همانگونه که از ایشان ندیده ایم بر تشکیل نظام دینی در عراق اصرار ورزد، مشاهده نشده است که روی سکولار ها و غربگرا های ایرانی و عراقی حساب ویژه باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکولار های ایرانی ومرجعیت نجف

سکولار های ایرانی ومرجعیت نجف