مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 20:152021-03-07سياسي

جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب(ع) در قم برگزار شد


جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب(ع) با حضور جمعی از نویسندگان و شاعران حوزوی و مذهبی سراسر کشور ضمن تجلیل از تولیدکنندگان 15 اثر برگزیده ایرانی و غیرایرانی این جشنواره در سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب(ع) امشب با حضور جمعی از نویسندگان و شاعران حوزوی و مذهبی سراسر کشور ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن اجتماعات با محدودیت هایی که به همراه داشت بسیاری از اقشار را در چنگال نوشتن قرار داد و امروزه بیش از گذشته اهمیت تألیف بر حوزویان روشن شده است.

  حمایت از اسلام با معرفی حضرت ابوطالب(ع) حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه نیز در ادامه این برنامه با اشاره به اهمیت پردازش به ابعاد شخصیتی حضرت ابوطالب(ع) در آثار متنی عنوان کرد: کسی که امروز برای خارج ساختن حضرت ابوطالب(ع) از گمنامی قلم بزند در حقیقت به معرفی بهتر حضرت علی(ع) کمک ساخته و این یعنی دفاع از اسلام.

وی عمده دلیل هجمه به شخصیت حضرت ابوطالب(ع) از سوی دشمنان اسلام را کینه آنان نسبت به امام علی(ع) برشمرد و گفت: دشمنان که در جست وجوهای خود هیچ اشکالی در مورد امیرمؤمنان نیافتند هجمه به پدر بزرگوار ایشان را دستاوریز تخلیه کینه های درونی خود ساختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب(ع) در قم برگزار شد

جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب(ع) در قم برگزار شد