مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 20:102021-03-07سياسي

غرس نهال توسط طلاب و روحانیون کردستانی


طلاب و روحانیون مستقر در مدرسه علوم دینی امام شافعی (رض) سنندج همزمان با هفته منابع طبیعی اقدام به کاشت نهال مثمر در این شهر کردند.

- سنندج- طلاب و روحانیون مستقر در مدرسه علوم دینی امام شافعی (رض) سنندج همزمان با هفته منابع طبیعی اقدام به کاشت نهال مثمر در این شهر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر حوزه علمیه استان کردستان روز یکشنبه در مراسم درختکاری در مدرسه علوم دینی امام شافعی (رض) سنندج اظهار کرد: از منظر دین مبین اسلام، درخت و درختکاری، حفظ و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی از جایگاه ممتاز و جایگاه والایی برخوردار است تا جایگاهی که قرآن کریم، حیات و ممات ظاهری گیاهان را نشانه هایی از عبرت برای اهل ایمان معرفی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر افزود: در احادیث بسیاری از ائمه معصومین علیهم السلام به اهمیت دادن به طبیعت و حراست از آن تأکیدات فراوانی شده است و طبق روایت اگر کسی درختی را آب بدهد، همانند این است که مؤمن تشنه ای را آب داده است لذا این روایت نشان از جایگاه طبیعت در اسلام دارد.

این استاد حوزوی بیان کرد: نظر به اهمیت درخت و نقش آن در سلامت طبیعت، در کشور ما یک هفته به عنوان هفته منابع طبیعی و درختکاری نامگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس نهال توسط طلاب و روحانیون کردستانی

غرس نهال توسط طلاب و روحانیون کردستانی