مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 20:102021-03-07سياسي

نقش حماسی و عاطفی بانوان در دفاع مقدس


نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش حماسی و عاطفی بانوان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بانوان با پشتیبانی و حضور مستقیم در جنگ و با تربیت فرزندان انقلابی نقش حماسی و عاطفی داشتند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش حماسی و عاطفی بانوان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بانوان با پشتیبانی و حضور مستقیم در جنگ و با تربیت فرزندان انقلابی نقش حماسی و عاطفی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ ساز، بزرگداشت 483 شهیده و 391 زن جانباز لرستان، اظهار کرد: امام راحل با دم مسیحایی خویش جریان دینی و فرهنگی سالم را در ایران اسلامی ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه در حکومت پهلوی و حضور نظام سلطه در کشور، ظلم، ستم و اختناق بر جامعه حاکم بود، تصریح کرد: عشایر، طوایف و سادات از لرستان به اقصی نقاط کشور تبعید شدند و همین برنامه در حوزه علمیه قم ایجاد شده بود، به گونه ای که روحانیت نمی توانستند در حوزه علمیه مشغول درس و بحث باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه از سال 42 به بعد از دل سختی ها مردم ایران از تدافع به تهاجم خود ادامه دادند و بعد از 15 سال جریان فرهنگی، دینی و فرهنگی و با نصرت الهی در 22 بهمن اساس نظام سلطه را از کشور برچید، افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش حماسی و عاطفی بانوان در دفاع مقدس

نقش حماسی و عاطفی بانوان در دفاع مقدس