مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 20:052021-03-07اقتصادي

تصمیمات شورای عالی بورس صرفاً در جهت حفظ منافع دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفتگو در خصوص تداومت تصمیمات نادرست از سوی شورای عالی بورس با فردین آقابزرگی، - آقابزرگی تغییرات در شورای عالی بورس را ضروری دانست و عنوان کرد: تصمیماتی که در شورای عالی بورس گرفته می شود صرفاً در جهت حفظ منافع و منابع دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفتگو در خصوص تداومت تصمیمات نادرست از سوی شورای عالی بورس با فردین آقابزرگی، کارشناس بازار سرمایه به صورت تلفنی گفتگو کرد.

فردین آقابزرگی در آغاز با اشاره به اینکه مقام ناظر و بالاترین سیاست گذاری در بازار سرمایه، شورای عالی بورس است گفت: در فضایی که ملتهب است، بازار سرمایه نیاز دارد که تغییرات و دگرگونی هایی را شاهد باشد، اما متأسفانه به جهت تکرار موقعیت هایی که در گذشته نیز شاهد آن بوده ایم، روند منفی بازار ادامه دارد.

وی افزود: گاهاً تصمیمات صحیحی مانند استفاده از ابزار های مالی که قبلاً در شورای عالی بورس گرفته شده است در سازمان بورس با نام بومی سازی به اندازه ای تغییر می کند که شکل و ماهیت اصلی خود را از دست می دهد.

به عنوان مثال دامنه نوسان نامتقارن یکی از دغدغه های جدی است که فعالان بازار سرمایه در پی آن بوده و هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات شورای عالی بورس صرفاً در جهت حفظ منافع دولت است

تصمیمات شورای عالی بورس صرفاً در جهت حفظ منافع دولت است