مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 20:002021-03-07سياسي

برگزاری بیست و سومین کنگره ملی همکاری دولت و دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی


بیست و سومین کنگره ملی همکاری دولت و دانشگاه و صنعت برای تحقق توسعه ملی به صورت نیمه حضوری و حضوری مسئولان و مهمانان کشوری به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و سومین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می شود.

این کنگره سراسری روز سه شنبه 21 اسفند ماه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور، ارسلان زارع استاندار گیلان، اعضای مجلس و وزارت علوم به صورت نیمه حضوری و مجازی و به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

این نشست سراسری با هدف بررسی و تعیین نقش دولت، دانشگاه ها و بخش خصوصی در تحکیم ارتباط فی ما بین، دستیابی به ساز و کارهای لازم و تعیین استراتژی های مناسب جهت تحقق این امر برگزار می شود.

بررسی ساختار و جایگاه سازمانی متولیان ارتباط صنعت و دانشگاه، آسیب شناسی مدل ها و فرآیندهای این ارتباط، جایگاه دانشگاه های کارآفرین و نسل سوم، تبیین سیاست ها و راهکارهای کارآفرینی، تجاری سازی دستاوردهای علمی و رفع نیازهای صنعت، و اکوسیستم نوآوری برخی دیگر از اهداف برگزاری این نشست است.

جایگاه ارتباط دانشگاه و صنعت در برنامه هفتم توسعه، نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در تحقق جهش تولید، علم، فناوری و نوآوری در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست و سومین کنگره ملی همکاری دولت و دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی

برگزاری بیست و سومین کنگره ملی همکاری دولت و دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی