مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 19:202021-03-07بين الملل

کمیسیون اروپا: تا مدت ها درگیر کرونا خواهیم بود


رییس کمیسیون اروپایی درباره خوش بینی های عجولانه درباره بهبود شرایط با واکسن کرونا هشدار داده و تاکید کرد که دنیا همچنان تا مدتها درگیر این بیماری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، اورزولا فون در لاین ، رییس کمیسیون اروپایی در گفتگویی با روزنامه اتریشی استاندارد از افزایش چشمگیر دوزهای واکسن تولید شده در سه ماهه دوم سال جاری میلادی خبر داده و به ارزیابی های نادرست کمیسیون از شرایط در دوران بحران کرونا اعتراف کرد.

وی تاکید کرد که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به صورت میانگین حدود 100 میلیون دوز واکسن در هر ماه و در مجموع 300 میلیون دوز تا پایان ماه ژوئن تولید خواهد شد.

وی افزود: به این ترتیب این هدف که در تابستان حدود دو سوم شهروندان اتحادیه اروپا حداقل یک دوز واکسن علیه کرونا را دریافت کنند محقق خواهد شد.

وی در عین حال درباره خوش بینی های عجولانه درباره اوضاع هشدار داده و گفت: انواع ویروس های جهش یافته نگرانی زیادی برای ما ایجاد کرده است.

در هر زمانی در هر جایی می تواند جهشی از ویروس دیده شود که در برابر واکسن هایی که ما امروز داریم مقاومت می کند.

رییس کمیسیون اروپایی همچنین گفت: در حال حاضر ما با فشار زیاد در سه مسیر افزایش تولید واکسن، توسعه واکسن ها و تسریع در تایید آن ها کار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون اروپا: تا مدت ها درگیر کرونا خواهیم بود

کمیسیون اروپا: تا مدت ها درگیر کرونا خواهیم بود