مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 18:202021-03-07اجتماعي

«زمین» باید متولی واحدی داشته باشد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در خصوص ادغام منابع طبیعی و سازمان محیط زیست و تشکیل وزارت خانه مشترک گفت: «زمین» باید متولی واحدی داشته باشد.

- تبریز- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در خصوص ادغام منابع طبیعی و سازمان محیط زیست و تشکیل وزارت خانه مشترک گفت: زمین باید متولی واحدی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم مهردادی امروز در نشست خبری به خبرنگاران گفت: تعدد دستگاه های متولی و مرتبط با زمین در برخی موارد باعث می شود تا کارها بر زمین بماند و این درست نیست.

وی ادامه داد: یک سری هم پوشانی هایی بین متولیان وجود دارد، 10 دستگاه مختلف متولی زمین هستند که باید زمین متولی واحدی داشته باشد.

مهردادی با بیان اینکه 59 اطفای حریق در جنگل ها و مراتع آذربایجان شرقی انجام شده است، گفت: بیشترین آتش سوزی مراتع در استان مربوط به شهرستان میانه است.

صیانت از جنگل ها نیروی حفاظتی می خواهد.

وی با تاکید بر اینکه آفات پروانه دم قهوه ای در پنج هزار هکتار از جنگل های ارسباران جمع آوری شد، ادامه داد: برای اولین بار در کشور این آفات توسط عملیات مکانیکی جمع آوری شد.

مهردادی با اشاره به اینکه سرانه جنگل در کل جهان 7 هزار مترمربع در ایران 1700 متر مربع و در استان نیز 700 متر مربع یا هفت صدم است، افزود: یکی از سیاست های مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زمین» باید متولی واحدی داشته باشد

«زمین» باید متولی واحدی داشته باشد