مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-07حوادث

فوت 248 کشاورز در اعتراضات هند


کشاورزان معترض هندی با اعلام اینکه در طول صد روز اعتصاب در حومه دهلی نو حداقل 248 کشاورز جان خود را از دست داده اند، گفتند: مصمم هستند اعتراضات را تا رسیدن به نتیجه ادامه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در حالی که اعتراضات کشاورزان هندی از صدمین روز خود عبور می کند، هزاران کشاورز امروز شش بزرگراه منتهی به دهلی نو را مسدود کرده و خواهان لغو اصلاحات قوانین کشاورزی شدند.

نشریه ایندین اکسپرس در این خصوص نوشت: کشاورزان پیر و جوان، زن و مرد با خودرو، کامیون و تراکتور بزرگراه های منتهی به دهلی نو را مسدود کردند تا به سه قانون جدید کشاورزی این کشور اعتراض کنند.

نارندرا مودی نخست وزیر هند این اصلاحات را برای بخش کشاورزی هند که به شکل سنتی فعالیت می کند ضروری می داند و اعتراضات را سیاسی توصیف کرده است.

دولت نارندرا مودی نخست وزیر که ماه سپتامبر سال گذشته این قوانین را معرفی کرد، قبول کرده است اجرایی کردن آن ها را به تعویق اندازد اما با لغو آن ها مخالفت کرده و معتقد است این قوانین در واقع به کشاورزان کمک می کند.

ده ها هزار کشاورز از ماه دسامبر سال گذشته میلادی در حومه دهلی نو اعتصاب کرده و خواهان لغو این قوانین هستند.

اگرچه اعتراضات به صورت عمده صلح آمیز بوده است، راهپیمایی کشاورزان در روز جمهوری هند (26 ژانویه) به درگیری با پلیس و کشته شدن یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 248 کشاورز در اعتراضات هند

فوت 248 کشاورز در اعتراضات هند