مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:502021-03-07سياسي

چاه های آب دستگاه های دولتی کنتورگذاری شوند


استاندار خراسان جنوبی بر کنتورگذاری چاه های آب دستگاه های دولتی تأکید کرد و گفت: اکنون 45 درصد از آب شرب استان، به دلیل شبکه فرسوده انتقال آب هدر می رود که باید هر چه زودتر در خصوص اصلاح شبکه های آب اقدامات موثری انجام شود.

- حمید ملانوری عصر یکشنبه 17 اسفند در جلسه ستاد سازگاری با کم آبی خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی با توجه به کویری بودن و کمبود بارندگی در سال های اخیر در وضعیت بحران کم آبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی جدی تری در این حوزه انجام شود تا وضعیت از این که وجود دارد، بحرانی تر نشود، افزود: اکنون 45 درصد از آب شرب، به دلیل شبکه فرسوده انتقال آب در استان هدر می رود که باید هر چه زودتر در خصوص اصلاح شبکه های آب اقدامات موثری انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تأثیرات نصب کنتورهای هوشمند در چاه های آب کشاورزی، تصریح کرد: فرسودگی شبکه ها و کنتورها در شهر و هدر رفت آب، تبخیر بالای آب در استان و عدم استفاده از شیوهای نوین آبیاری از جمله عواملی است که باعث شده تا این بحران تشدید شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ما برای اصلاح الگوی مصرف در بخش آب روی 5 درصد مصرف یعنی آب شرب تأکید کرده و از سایر بخش ها غفلت کرده ایم، هر چند این پنج درصد به واسطه شرب بودن ارزش بسیار بالایی دارد، اظهار کرد: تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه های آب دستگاه های دولتی کنتورگذاری شوند

چاه های آب دستگاه های دولتی کنتورگذاری شوند