مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:302021-03-07سياسي

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنبش اسلامی نیجریه


دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این جنبش موسوم به «یوم الشهداء» مقارن با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) خبر داد.

- دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این جنبش موسوم به یوم الشهداء مقارن با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه امروز یکشنبه در پیامی توییتری اعلام کرد که طرفداران شیخ ابراهیم زکزاکی یاد و خاطره شهدای این جنبش را گرامی داشتند.

در پیام توییتری دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه در این خصوص آمده است که طرفداران علامه زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه امروز یکشنبه مراسم یادبود شهدای خود موسوم به یوم الشهداء که مقارن با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در این کشور است را برگزار کردند.

در ادامه این پیام توییتری آمده است که در این مراسم شماری از طرفداران زن و مرد جنبش اسلامی نیجریه با در دست داشتن تصاویر شهدای این جنبش، مراسم مذکور را در اطراف ابوجا پایتخت نیجریه برگزار کردند.

این درحالیست که از زمان فاجعه زاریا در سال 2015 میلادی، طرفداران علامه زکزاکی در مقاطع زمانی گوناگونی تجمعات آرامی را برگزار کرده و خواستار آزادی شیخ و همسر ایشان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنبش اسلامی نیجریه

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنبش اسلامی نیجریه