مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-07سياسي

توزیع ده هزار بسته معیشتی در شیراز/ چتر حمایت سپاه بر سر دانش آموزان نیازمند


فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) از توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در آستانه عید مبعث در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی خسروانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آرمان انقلاب اسلامی در حقیقت نجات بشریت از طاغوت شر و درون است و نوری که کفار برای جلوگیری از پرتو افشانی آن تلاش می کنند، اما این نور به سراسر دنیا می رسد و اراده خدا این است که ظلمت ها و تاریکی ها را از بین می برد.

وی افزود: کشور هایی که هیچ گاه باور نداشتند روزی در سراشیبی زوال قرار گیرند امروز شاهد تخریب خود از درون هستند و به غروبشان چیزی نمانده است.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز ادامه داد: امروز بسیجیانی که میدان دار ارزش ها بوده و جلوه های حضور و ظهور اخلاق اسلامی، روح و باور اجرا خواهد شد که در این مرحله 10 هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ریالی 250 هزار تومان بین نیازمندان که از قبل شناسایی شده اند توسط پایگاه های مقاومت در سطح شهر شیراز توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: این ناحیه همچون ایام گذشته با همراهی و مشارکت خیران تا کنون توانسته 19 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را زندان های فارس آزاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ده هزار بسته معیشتی در شیراز/ چتر حمایت سپاه بر سر دانش آموزان نیازمند

توزیع ده هزار بسته معیشتی در شیراز/ چتر حمایت سپاه بر سر دانش آموزان نیازمند