مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-07سياسي

لایحه منطقه آزاد هفته آینده در تشخیص مصلحت نظام بررسی می شود


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: هفته آینده و با بررسی لایحه منطقه آزاد تجاری در مجمع تشخیص مصلحت نظام امیدواریم تصویب نهایی این لایحه را شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیف بدری بعد از ظهر یکشنبه در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: در کنار منطقه آزاد تجاری استان اردبیل، مناطق آزاد هشت استان دیگر در این لایحه مورد تصمیم گیری مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار خواهد گرفت که انتظار می رود در آستانه سال نو نویدی مبارک برای مردم استان داده شود.

وی تصریح کرد: در رایزنی هایی که با مسئولان مجمع شروع کردیم، امیدواریم با تصویب نهایی این لایحه از سال آینده مناطق آزاد تجاری در استان اردبیل اجرایی شده و در مسیر توسعه استان گشایش واقعی را شاهد باشیم.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل به محرومیت استان اردبیل در بخش صنعت اشاره کرد و گفت: هیچ گونه سرمایه گذاری صنعتی کلان به مانند برخی از استان ها در اردبیل انجام نشده و ما امیدواریم در دور جدید فعالیت وزارت صنعت، معدن و تجارت شاهد تحول صنعتی در استان باشیم.

بدری موقعیت استراتژیک استان اردبیل را یادآور شد و افزود: این موقعیت ایجاب می کند تا اردبیل از تحول صنعتی کشور بی نصیب نماند و بتواند به اندازه کافی در بهره مندی از توسعه صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه منطقه آزاد هفته آینده در تشخیص مصلحت نظام بررسی می شود

لایحه منطقه آزاد هفته آینده در تشخیص مصلحت نظام بررسی می شود