مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:202021-03-07سياسي

مصرف بهینه در همه بخش ها باید به فرهنگ بدل شود


رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس، نقش زنان در مصرف بهینه انرژی و آب را کلیدی ارزیابی و تاکید کرد که مصرف بهینه در همه حوزه ها خصوصا آب و انرژی باید به یک فرهنگ تبدیل شود و بانوان در این زمینه بسیار تاثیرگذار هستند.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس، نقش زنان در مصرف بهینه انرژی و آب را کلیدی ارزیابی و تاکید کرد که مصرف بهینه در همه حوزه ها خصوصا آب و انرژی باید به یک فرهنگ تبدیل شود و بانوان در این زمینه بسیار تاثیرگذار هستند.

احمدرضا خسروی یکشنبه 17 اسفند در وبینارآموزشی مدیریت مصرف آب و برق و نقش خانواده که به شکل ملی و با حضور مدیران آب، غذا و انرژی و بانوان شاغل در دوایر اجرایی کشور برگزار شد، گفت: باید توجه داشت که ابزارهای فرهنگی و آموزشی بیش از توصیه های روزمره در مصرف بهینه انرژی تاثیر گذار است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه آموزش مصرف بهینه ویژه طبقه و قشر خاصی نیست و همه باید از آموزش مصرف بهینه استقبال کنند، خاطرنشان کرد: ما باید این پرسش را مطرح کنیم که آیا در خانواده خودمان مصرف بهینه انرژی رعایت می شود، هرکسی باید سهم خود را در مصرف بهینه بپذیرد و برای آموزش دیدن و آموزش دادن در این عرصه تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بهینه در همه بخش ها باید به فرهنگ بدل شود

مصرف بهینه در همه بخش ها باید به فرهنگ بدل شود