مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:202021-03-07حوادث

سرقت اطلاعات بانکی 200 شهروند توسط دکه روزنامه فروشی


اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری که با شیوه فروش روزنامه در یک دکه اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی 200 نفر از شهروندان کرده بودند، - ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری که با شیوه فروش روزنامه در یک دکه اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی 200 نفر از شهروندان کرده بودند، توسط پلیس فتا دستگیر شدند.

سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر بیان کرد: اخیرا تعدادی از شهروندان به پلیس فتا استان البرز مراجعه و اعلام داشتند در حالی که کارت بانکی آ ها در اختیار خودشان بوده، برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن ها صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که برداشت از حساب مال باختگان به صورت اینترنتی نبوده و به صورت فیزیکی از طریق دستگاه پوز از کارت نامبردگان خرید طلا در استان های مختلف صورت گرفته، که شک ماموران به کپی اطلاعات کارت بانکی مال باختگان از طریق دستگاه اسکیمر به یقین تبدیل شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که همه مال باختگان در یک بازه زمانی مشخص از یک دکه در مناطق مرکزی کرج اقدام به خرید کرده و از آن طریق کارت بانکی شان کپی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت اطلاعات بانکی 200 شهروند توسط دکه روزنامه فروشی

سرقت اطلاعات بانکی 200 شهروند توسط دکه روزنامه فروشی