مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-07پزشكي

پرونده 144 شهید مدافع سلامت به عنوان شهدای خدمت تایید شد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا کنون 277 پرونده به کمیته ملی تعیین مصادیق شهید خدمت ارسال شده است که 144 پرونده شهدای مدافع سلامت، تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفتمین نشست کمیته ملی تعیین مصادیق شهید خدمت گفت: امروز هفتمین جلسه کمیته ملی تعیین مصادیق شهدای عزیز و مظلوم مدافع سلامت تشکیل شد.

تاکنون 17 جلسه کمیته کارشناسی در سطح ملی تشکیل و پرونده هایی که از استان ها به کمیته کارشناسی رسیده، با دقت بررسی شده است.

وی افزود: با تشکیل جلسات کمیته ملی تعیین مصادیق شهدای سلامت به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با عضویت سازمان برنامه و بودجه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، با نهایت دقت اما با سرعت، پرونده شهدای مدافع سلامت مورد بررسی قرار می گیرد.

اوحدی یادآور شد: تا امروز 277 پرونده به کمیته ملی تعیین مصادیق شهید خدمت ارسال شده است که امروز با تأیید 44 پرونده دیگر، 144 پرونده شهدای مدافع سلامت، تعیین تکلیف شد و این پرونده ها در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرد و افتخار و توفیق بسیار بزرگی برای ما است که بتوانیم در خدمت خانواده های این عزیزان باشیم که انصافاً صفحات زرین دیگری را بر کتاب تاریخ پرافتخار انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 144 شهید مدافع سلامت به عنوان شهدای خدمت تایید شد

پرونده 144 شهید مدافع سلامت به عنوان شهدای خدمت تایید شد