مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-07ورزشي

ملوان نیم فصل را با شکست و رتبه یازدهمی به پایان رساند


دیدار دو تیم بادران تهران و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه غدیر تهران از هفته هفدهم مسابقات لیگ آزادگان با نتیجه سه بر صفر به سود بادران تهران به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بادران تهران و  ملوان مرادی، سهیل فداکار، پرهام صیاد، فربد بلوک باشی، وحید فارغ و محمد مهری را در ترکیب اولیه تیم خود قرار داده بود.

بادران تیم دست وپابسته ای نبود و از همان ابتدای بازی مشخص بود که برای برد به میدان آمده بود و در همان دقایق آغازین ضربه کوبنده و محکم مرتضی خراسانی را به پیکره قوی سپید خسته این فصل زد.

ملوان پس از دریافت گل کمی بی محاباتر به سوی دروازه میزبان حمله کرد ولی حملاتش راهی به سوی دروازه نداشت و گلی برای شان به ثمر نرسید.

در دقیقه 45 بر روی یک ضد حمله توانست به سمت دروازه ملوان حمله ببرند که با حضور به موقع و خروج صحیح دروازه بان ملوان یک موقعیت صد درصد بادران دفع شد.

در دقایق اضافه نیمه اول هم بادرانی ها روی یک ارسال می توانستند برای دومین بار دروازه تیم ملوان را باز کنند که با خوش شانسی ملوان ضربه احسان پیرهادی با اخلاف کم راهی اوت شد.

در نیمه دوم هم اوضاع برای ملوان تفاوت چندانی نداشت و هر چه زدند به دربسته خود و حتی روی یک موقعیت مازیار زارع معتقد به پنالتی بود که داور چنین اعتقادی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوان نیم فصل را با شکست و رتبه یازدهمی به پایان رساند

ملوان نیم فصل را با شکست و رتبه یازدهمی به پایان رساند