مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-07اقتصادي

زمان توجه به تولید کارآمد به جای شعارهای توزیعی است


پیام مشخص بخش خصوصی به سیاست گذاران این است که با تغییر پارادایم فکری، توجه به بحث تولید کارآمد و واگذاری امور به مردم را جایگزین شعارهای توزیعی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس غلامحسین شافعی، رییس پارلمان بخش خصوصی، امروز در سیزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران به انتقاد از نادیده گرفته شدن نقش بخش خصوصی از سوی سیاست گذاران پرداخت.

او معتقد است: هیچ تحولی رخ نخواهد داد مگر آنکه نخست مشخص شود که از نگاه حکومت، بخش خصوصی چه وظیفه ای در قبال توسعه ملی دارد و برای ایفای این نقش حکومت و نهادهای حاکمیتی چه فرصت ها و امکاناتی به بخش خصوصی می دهند و از چه حمایت های اطمینان بخشی آن را سیراب خواهند کرد.

متن کامل سخنرانی رییس اتاق ایران سیزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران به شرح زیر است: با برگزاری این جلسه هیات نمایندگان وارد آخرین سال قرن جاری شمسی می شویم.

شروع هر دوره تازه با بیم ها و امیدهای زیادی همراه است.

اولین گام برای یک شروع تازه، نگاه به گذشته و کسب تجربه از آن است.

در سال آینده اتاق ایران برنامه پژوهشی جامعی درباره آنچه بر ایران عزیز گذشت به ویژه در حوزه اقتصاد و عملکرد اتاق بازرگانی در قرن چهاردهم انجام خواهد داد با این امید که درس های آن چراغ راهی برای آینده باشد؛ اما چند نکته دراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان توجه به تولید کارآمد به جای شعارهای توزیعی است

زمان توجه به تولید کارآمد به جای شعارهای توزیعی است