مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-07ورزشي

فوتبالیست زنجانی در یک قدمی بهترین گلزن لیگ برتر بانوان


افسانه چترنور بازیکن 22 ساله زنجانی در مسیر کسب عنوان بهترین گلزن، لیگ برتر بانوان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، افسانه چترنور بازیکن 22 ساله و خوش آتیه زنجانی که این روزها در تیم فوتبال شهرداری سیرجان مشغول بازی است، در لیگ برتر بانوان خوش درخشیده و موفق شده، عنوان دومی برترین گلزنان لیگ را به صورت مشترک به دست آورد.

این بازیکن که از 13 سالگی به صورت حرفه ای در رشته ورزشی فوتبال مشغول فعالیت شده، با سابقه چهار سال فعالیت ورزش قهرمانی در تیم شهرداری سیرجان، در فصل 97-98 لیگ برتر فوتبال بانوان بود.

در حالی که لیگ بانوان هفته های پایانی خود را طی می کند، دو بازیکن گلزن تیم های مدعی شهرداری سیرجان و وچان کردستان به دنبال آن هستند تا عنوان برترین گلزن فصل را از آن خود کنند.

در بخش بهترین گلزنان فصل، افسانه چترنور و زهرا قنبری که عنوان خانم گل ادوار لیگ برتر فوتبال زنان را به دوش می کشد دو کاندیدای اصلی هستند.

باید دید در ادامه فصل لیگ برتر فوتبال زنان چه کسی می تواند سرانجام کفش طلا را از آن خود کند و قنبری که رکورددار بیشترین گل زده در تاریخ لیگ فوتبال زنان است می تواند بار دیگر این عنوان را کسب کند یا مهاجم 22 ساله زنجانی در تیم شهرداری سیرجان این افتخار را برای خود به دست می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبالیست زنجانی در یک قدمی بهترین گلزن لیگ برتر بانوان

فوتبالیست زنجانی در یک قدمی بهترین گلزن لیگ برتر بانوان