مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-07حوادث

انهدام 2 باندقاچاق انسان و تولید مشروبات الکلی در چهاردانگه


فرمانده سپاه ناحیه امام جعفرصادق(ع) چهاردانگه گفت :2 باند قاچاق انسان و تولید مشروبات الکلی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و منهدم شدند.

- سرهنگ ابوذر مهدلو فرمانده سپاه ناحیه سید جعفر صادق(ع) بخش چهاردانگه در گفت وگو با خبرگزاری فارس در اسلامشهر اظهار کرد: با انجام عملیات اطلاعاتی یک باند حرفه ای قاچاق انسان یکی از باغ های حاشیه شهر چهاردانگه کشف و سه نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

وی با اشاره به جزییات این عملیات گفت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان در سپاه ناحیه امام جعفر صادق(ع) بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر یک باند قاچاق انسان که اقدام به قاچاق غیر قانونی اتباع بیگانه به داخل و خارج از کشور می کردند، در یکی از باغ های حاشیه شهر چهاردانگه شناسایی شد.

فرمانده سپاه ناحیه سید جعفر صادق(ع) بخش چهاردانگه با تأکید بر حفظ امنیت منطقه، بیان کرد: در این باند سه نفر قاچاقچی انسان در قبال اخذ مبالغ هنگفتی از مهاجرین غیرقانونی و اتباع بیگانه اقدام به قاچاق انسان و انتقال آن ها از نقاط مرزی به استان تهران می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

مهدلو بیان کرد: باهماهنگی با مقامات قضایی و اخذحکم قضایی، محل مخفیگاه و نگهداری مهاجران غیرقانونی، شناسایی و کشف شد و در نهایت در یک اقدام عملیات غافلگیرانه و اطلاعاتی سه نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 2 باندقاچاق انسان و تولید مشروبات الکلی در چهاردانگه

انهدام 2 باندقاچاق انسان و تولید مشروبات الکلی در چهاردانگه