مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-07اقتصادي

شهرک های صنعتی ضعیف ترین عملکرد را در مغان داشته است


نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرک های صنعتی، ضعیف ترین عملکرد را در شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس جهانگیرزاده بعد از ظهر یکشنبه در نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: شهرک های صنعتی در یک سال گذشته به امور توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی در پارس آباد و بیله سوار بی توجهی کرده و همچنان در شهرستان اصلاندوز هیچ گونه زیرساختی در این زمینه مهیا نشده است.

وی به رکود 83 درصدی ناحیه صنعتی روح کندی در بیله سوار اشاره کرد و گفت: تنها 17 درصد این شهرک و واحدهای صنعتی آن فعال است و مابقی به تعطیلی کشیده شده است.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما هیچ گونه جواب قانع کننده ای را از مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اردبیل در جهت توسعه مجموعه های تولیدی و صنعتی در این منطقه دریافت نکردیم و به نوعی اکثر سرمایه گذاران را مدیرعامل شهرک های صنعتی فراری داده است.

فراری دادن سرمایه گذاران با طرح مباحث شبهه انگیز جهانگیرزاده افزود: اخیراً برای راه اندازی شهرک مرزی مشترک در پارس آباد با کارشکنی مدیرعامل شهرک های صنعتی استان برخی غفلت ها و بی توجهی ها را شاهد هستیم که به نظر می رسد به جای تشویق سرمایه گذاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های صنعتی ضعیف ترین عملکرد را در مغان داشته است

شهرک های صنعتی ضعیف ترین عملکرد را در مغان داشته است