مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-07اقتصادي

سرانه جنگل در آذربایجان هفت صدم است/ 59 اطفا حریق در جنگل و مراتع آذربایجان شرقی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی با اشاره بر اینکه سرانه جنگل در کل جهان 7 هزار مترمربع در ایران 1700 متر مربع و در استان نیز 700 متر مربع یا هفت صدم می باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رحیم مهردادی عصر امروز امروز در نشست خبری به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری اظهار داشت: منابع طبیعی به عنوان منبع الهی بوده که از نسل گذشته به دست ما رسیده و ما مستلزم حفظ آن و انتقال به نسل آینده هستیم.

  وی با اشاره به هفته منابع طبیعی، گفت: حفظ و صیانت از منابع طبیعی، درختکاری، پوشش گیاهی اهمیت زیادتری از کاشت جدیدی دارد و با اینکه به توسعه جدید و افزایش کاشت تاکید زیادی می شود ولی نگهداری آن از اهمیت دو چندان برخوردار است که این موضوع در بیانات روز درختکاری رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفت.

  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: یکی از سیاست های منابع طبیعی از سال 98 موضوع کاشت می شود به طوریکه یک میلیون اصله درخت مورد هدف گذاری قرار گرفت که این کاشت در محیط هایی انجام گرفت که امکان نگهداری داشت.

  وی خاطرنشان کرد: ما علاوه بر منابع طبیعی یک وظیفه سازمانی در حوزه جامع آبخیر داریم، گفت: همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی شعار امسال هفته منابع طبیعی است زیرا از بدو انقلاب تاکنون این همه باهم بود که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه جنگل در آذربایجان هفت صدم است/ 59 اطفا حریق در جنگل و مراتع آذربایجان شرقی

سرانه جنگل در آذربایجان هفت صدم است/ 59 اطفا حریق در جنگل و مراتع آذربایجان شرقی