مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-07بين الملل

ترس وزارت دفاع آلمان از قابلیت های نظامی روسیه و تضعیف ناتو توسط این کشور


روزنامه ولت آم زونتاگ آلمان با ارجاع به یک سند داخلی وزارت دفاع آلمان گزارش داد برلین معتقد است که مسکو به دنبال بی ثبات سازی و تضعیف ناتو است و چین می خواهد نظم جهانی را از نو بسازد تا با منافع خودش سازگار باشد.

- روزنامه "ولت آم زونتاگ" آلمان با ارجاع به یک سند داخلی وزارت دفاع آلمان گزارش داد برلین معتقد است که مسکو به دنبال "بی ثبات سازی و تضعیف ناتو" است و چین می خواهد نظم جهانی را از نو بسازد تا با منافع خودش سازگار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، طبق گزارش روزنامه آلمانی، این سند نسبت به تهدید فزاینده ناشی از جنگ قدرت و ظرفیت های جدید نظامی در روسیه و چین هشدار می دهد.

وزارت دفاع آلمان به ویژه نگران موشک های با دقت بالا، ردگیری دشوار، مافوق صوت و بلندبرد روسیه و سرمایه گذاری های عطیم این کشور در حفظ پتانسیل حمله هسته ای تلافی جویانه از دریا و مدرن سازی پتانسیل هسته ای است.

طبق این سند، چنان که در گزارش به آن ارجاع شده، مسکو در حال حاضر دارای 6 هزار و 375 کلاهک هسته ای و بیش از 840 هزار سرباز منظم است که به خوبی آموزش دیده و آماده جابه جایی سریع و آسان بین مکان ها، در صورت لزوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس وزارت دفاع آلمان از قابلیت های نظامی روسیه و تضعیف ناتو توسط این کشور

ترس وزارت دفاع آلمان از قابلیت های نظامی روسیه و تضعیف ناتو توسط این کشور