مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-07پزشكي

وطن پور، مدیر اجرایی پروژه واکسن داخلی COVID-19 شد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر حسین وطن پور را به عنوان «نماینده وزیر و مدیراجرایی پروژه واکسن داخلی COVID-19 » منصوب کرد.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر حسین وطن پور را به عنوان نماینده وزیر و مدیراجرایی پروژه واکسن داخلی COVID-19 منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن حکم دکتر سعید نمکی خطاب به دکتر حسین وطن پور به شرح زیر است: باتوجه به سوابق علمی و اجرایی جنابعالی بدینوسیله به عنوان نماینده وزیر و مدیراجرایی پروژه واکسن داخلی COVID-19 منصوب می شوید.

1- به خوبی می دانید که سال هاست آرزو دارم جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قطب های تولید واکسن و فرآورده های بیولوژیک مطرح باشد.

شأن این کشور با سابقه تاریخی و علمی و همچنین اندیشه ها و توانمندی های بی بدیل دانشمندانش دراز کردن دست به بیرون از مرزها برای ایمن سازی مردم عزیزش نیست خوشبختانه با تشکیل کمیته ملی واکسن و دعوت از همگان برای تولید داخلی واکسن COVID-19 اتفاقات عظیمی رقم خورد و امروز با لطف پروردگار و بهره گیری از دانش بومی تعدادی از تولیدکنندگان داخلی در فاز کارآزمایی بالینی واکسن هایشان هستند.

همکارانمان در سازمان غذا و دارو تلاش کرده اند استانداردهای بسیار علمی و در ضمن کارگشا تهیه و مساعدت کنند مع الوصف انتظار می رود جنابعالی با تشکیل جلسات مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وطن پور، مدیر اجرایی پروژه واکسن داخلی COVID-19 شد

وطن پور، مدیر اجرایی پروژه واکسن داخلی COVID-19 شد