مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-07پزشكي

آماده باش کامل بیمارستان های استان فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان فارس ضمن قدردانی از مدافعان سلامت، با اشاره به افزایش آمار ابتلا و بستری و فوت براثر کرونا در استان خوزستان، - ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان فارس ضمن قدردانی از مدافعان سلامت، با اشاره به افزایش آمار ابتلا و بستری و فوت براثر کرونا در استان خوزستان، به مراکز درمانی فارس اعلام آماده باش کرد.

دکتر مهرزاد لطفی یکشنبه 17 اسفند و در دویست و هفتاد و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه، خاطرنشان کرد: در این بحران نه تنها بیمارستان های دانشگاهی و دولتی، بلکه بیمارستان های غیردانشگاهی و خصوصی نیز با تلاش شبانه روزی در مقابله با کووید19، مجموعه دانشگاه را حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، لطفی با تاکید براینکه غفلت از رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم با خطر نگران کننده افزایش آمار مبتلایان و تهدید سلامت عمومی همراه است، ادامه داد: همچنین اینگونه سهل انگاری ها موجب به خطر افتادن جان کارکنان بهداشت و درمان نیز می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که شهروندان ساکن استان فارس و دیگر نقاط کشور از سفر غیرضروری به شیراز و حضور در تجمعات به ویژه در مراکز خرید بدون رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل بیمارستان های استان فارس

آماده باش کامل بیمارستان های استان فارس