مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-07اقتصادي

فاز نخست مرکز پرورش دام سبک کشور در زنجان افتتاح می شود


استاندار زنجان با تاکید بر اینکه پرورش دام سبک چند قلوزایی، از دیگر مزیت های زنجان است که 27 استان کشور نیز از این امکان بهره مند می شوند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگ ترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه در زنجان این پروژه را یکی از باغ داری های بی نظیر در استان خواند و اظهار کرد: افتتاح این طرح علاوه بر اشتغال زایی و بهره وری بالا گام مهمی در راستای آموزش کشاورزان برای حرکت به سمت کشاورزی مدرن است.

استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان مزیت های فوق العاده ای دارد، تصریح کرد: زنجان در موضوع کاداستر که طرحی هزینه بر است، مقام نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

 وی با اشاره به اینکه زنجانی ها 45 درصد زیتون کشور را تامین می کنند، عنوان کرد: عملیاتی شدن روش های نوین روغن کشی و کشت این محصول در سال های اخیر مورد توجه بوده است.

حقیقی با تاکید بر اینکه پرورش دام سبک چند قلوزایی، از دیگر مزیت های زنجان است که 27 استان کشور نیز از این امکان بهره مند می شوند، افزود: طی دو ماه آینده فاز نخست بزرگ ترین مرکز پرورش دام سبک کشور با ظرفیت 20 هزار رأسی در زنجان افتتاح می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در امر نوین سازی روش های آبیاری کشاورزی، زنجان جزو استان های موفق تلقی می شود، متذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست مرکز پرورش دام سبک کشور در زنجان افتتاح می شود

فاز نخست مرکز پرورش دام سبک کشور در زنجان افتتاح می شود