مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-07ورزشي

المپیاد ورزشی محلات؛ راهی برای تقویت نشاط اجتماعی در جامعه


استاندار یزد با بیان این که برگزاری المپیاد ورزشی محلات، در ایجاد پویایی و نشاط اجتماعی بسیار حائز اهمیت است، گفت: برگزاری این المپیاد می تواند در ایجاد پویایی و هم افزایی در محلات نقش موثری ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی با اشاره به برگزاری مجازی این دوره از المپیاد به دلیل شیوع کرونا در استان اظهار کرد: برگزاری این چنین رویدادهای مجازی در شرایطی که مردم امکان حضور فیزیکی در برنامه های ورزشی را ندارند، ضروری است چرا که هدف اصلی اعمال محدودیت های کرونایی، هم راستا با هدف اهم توسعه ورزش، حفظ سلامت شهروندان است.

  وی استقبال شهروندان یزدی از این رویداد را نشان دهنده نیاز جامعه به این برنامه ها دانست و افزود: شرکت در این گونه برنامه ها، در کنار سلامت جسمی به ارتقای سلامت روحی نیز کمک می کند.

استاندار یزد گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن مردم در قرنطینه و به دنبال آن آسیب های روحی و روانی، برگزاری این رویدادها می تواند این اثرات سوء را کاهش داده و به توسعه طراوت و نشاط اجتماعی کمک شایانی کند.

   طالبی تاکید کرد: از سوی دیگر این چنین رویدادهای بزرگ ورزشی با فراگیری گسترده، برای بالا بردن میزان فعالیت بدنی موثر است و از بروز بیماری هایی از جمله دیابت، فشار خون و چاقی که یزدی ها با آن دست به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد ورزشی محلات؛ راهی برای تقویت نشاط اجتماعی در جامعه

المپیاد ورزشی محلات؛ راهی برای تقویت نشاط اجتماعی در جامعه