مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-07سياسي

ستاد انتخاباتی شورای شهر خرم آباد راه اندازی شد/ آغاز ثبت نام داوطلبان از 20 اسفند


فرماندار خرم آباد از راه اندازی ستاد انتخاباتی شورای شهر در این شهرستان خبر داد و گفت: از 20 اسفند به مدت یک هفته فرایند ثبت نام از داوطلبان آغاز می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان، با اشاره به شیوع در راستای کنترل و پیشگیری از این بیماری توسط دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و همچنین تشکل های مردمی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم همه محدودیت ها، تحریم ها و فشارهای اقتصادی، اما دولت اقدامات شایسته ای در حوزه های مختلف داشته که در راستای خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان، بایستی خدمات نظام برای مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.

وجود 133 پروژه فعال عمرانی با اعتبار 114 میلیارد تومانی در خرم آباد فرماندار خرم آباد با بیان اینکه 133 پروژه فعال عمرانی با اعتبار 114 میلیارد تومانی در شهرستان داریم، افزود: همچنین 19 پروژه مهم جهش تولید در حوزه های عمرانی و اقتصادی داریم که تاکنون بالغ بر 2 هزار و 244 میلیارد تومان برای آن ها صرف شده است.

طولابی از افتتاح فاز نخست آزادراه خرم آباد به اراک تا بهار سال آینده خبر داد و گفت: 2 هزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده، ضمن اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها 80 تا 85 درصد است که برخی ها تا پایان سال و برخی نیز تا اوایل 1400 به بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انتخاباتی شورای شهر خرم آباد راه اندازی شد/ آغاز ثبت نام داوطلبان از 20 اسفند

ستاد انتخاباتی شورای شهر خرم آباد راه اندازی شد/ آغاز ثبت نام داوطلبان از 20 اسفند