مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-07پزشكي

داماد بوشهری راهی دادگاه شد/ حضور 350 نفر در تالار عروسی


رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: داماد تنگستانی -شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر- به دلیل عدم توجه به رعایت قوانین برگزاری مراسمات در دوره کرونا در مراسم عروسی به دادگاه معرفی شد.

عادل مقدس با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در گسترش بیماری کرونا، ایجاد تجمعات است که تلاش شده با وضع و ابلاغ قوانین مرتبط با این موضوع از انجام تجمعات غیرضروری جلوگیری شود، ادامه داد: در این راستا تالارهای پذیرایی موظف شده اند که از انجام تجمعات بیش از 100 نفر به مناسبت های مختلف در آن مکان جلوگیری کنند.

وی اظهار کرد: داماد تنگستانی که متعهد شده بود که تعداد میهمان های خود را در مراسم عروسی به بیش از 100 نفر افزایش ندهد، با افزایش این تعداد، بدون هماهنگی با تالار، به 350 نفر، موجب شد تا میهمانان بدون رعایت فاصله اجتماعی و در شرایطی که احتمال انتقال بیماری کرونا افزایش می یافت قرار بگیرند.

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: متأسفانه در بررسی های صورت گرفته مشخص گردید که اکثر مهمانان از استان هم جوار و خوزستان بودند که در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا قرار دارد و به دلیل برگزاری مراسم عروسی برخلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونا، این داماد به دادگاه معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماد بوشهری راهی دادگاه شد/ حضور 350 نفر در تالار عروسی

داماد بوشهری راهی دادگاه شد/ حضور 350 نفر در تالار عروسی