مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-07اجتماعي

اجرای طرح عید و هنر و داستان ویژه دانش آموزان ابتدایی در ایام نوروز


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح عید و هنر و داستان ویژه دانش آموزان ابتدایی در ایام نوروز خبر داد.

- اجرای طرح "عید و هنر و داستان" ویژه دانش آموزان ابتدایی در ایام نوروز ایسنا/خوزستان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح "عید و هنر و داستان" ویژه دانش آموزان ابتدایی در ایام نوروز خبر داد.

سیده فرانک موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانش آموزان برحسب علایق خود می توانند یکی از فعالیت های هنری یا ادبی را در ایام نوروز انتخاب کنند.

دانش آموزان در حوزه هنر می توانند در رشته های عکاسی، نقاشی و فیلم کوتاه و در فعالیت های ادبی نیز می توانند در رشته های داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی فعالیت داشته باشند.

وی افزود: دانش آموزان و خانواده های آن ها برای انتخاب کتاب های دارای مجوزهای قانونی و متناسب با سن دانش آموزان، آزادی عمل دارند و در صورت انتخاب فعالیت داستان خوانی به هیچ عنوان نباید مجبور به خرید کتاب خاصی شوند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: مدیران مدارس و روسای مناطق از ظرفیت سایر دستگاه ها و سازمان ها، به ویژه کانون های پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه مساجد و مراکز شهرداری ها و یا افراد خیر با رعایت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح عید و هنر و داستان ویژه دانش آموزان ابتدایی در ایام نوروز

اجرای طرح عید و هنر و داستان ویژه دانش آموزان ابتدایی در ایام نوروز