مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-07دانش

اختراع نسل جدیدی از ماسک های تنفسی هوشمند در دانشگاه صنعتی سهند


مخترعان و پژوهشگران دانشگاه صنعتی سهند تبریز در آزمایشگاه سیستم های صنعتی بلادرنگ، موفق به اختراع نسل جدیدی از ماسک های تنفسی هوشمند با قابلیت ضدعفونی سازی بی درنگ ( Real-time ) و افزایش میزان اکسیژن تنفسی با تکنولوژی ESP و اشعه UV و مناسب جهت فیلتر ویروس .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مخترعان و پژوهشگران دانشگاه صنعتی سهند تبریز در آزمایشگاه سیستم های صنعتی بلادرنگ، موفق به اختراع نسل جدیدی از ماسک های تنفسی هوشمند با قابلیت ضدعفونی سازی بی درنگ ( Real-time ) و افزایش میزان اکسیژن تنفسی با تکنولوژی ESP و اشعه UV و مناسب جهت فیلتر ویروس کرونا ( کویید 19 ) شدند.

سید سعید آل هاشمی، مخترع و پژوهشگر حوزه سلامت دیجیتال و دانشجوی مهندسی برق - گرایش کنترل و سید احمد رضا احمدی، مخترع حوزه مهندسی پزشکی و دانشجوی مهندسی پزشکی - گرایش بیومکانیک دانشگاه سهند، موفق به اختراع نسل جدیدی از ماسک های تنفسی هوشمند شدند که می تواند بصورت خودکار و بی درنگ ( Real-time )، فیلتر مخصوص ماسک را ضدعفونی کرده و همزمان میزان اکسیژن تنفسی را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ماسک هوشمند همزمان با شیوع پاندمی ویروس کرونا ( کویید-19 ) با قابلیت فیلترینگ و ضدعفونی سازی بی درنگ این ویروس و انواع ذرات و یاخته های زیستی طراحی و اختراع شده است و در مقایسه با بیش از 30 نوع ماسک هوشمند ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع نسل جدیدی از ماسک های تنفسی هوشمند در دانشگاه صنعتی سهند

اختراع نسل جدیدی از ماسک های تنفسی هوشمند در دانشگاه صنعتی سهند